zondag 21 oktober 2012

De Bonte Wever- De Proloog

Morgen, zondag, is het zover. Dan vertrek ik samen met broer Thony naar Assen naar De Bonte Wever.
Als verjaardagscadeau heeft hij mij een 4-daags all-inclusive arrangement geschonken.
Onze kamer is zijn pas om 3 uur beschikbaar maar we mogen wel al van alle faciliteiten gebruik maken. Dus... stel dat we op tijd vertrekken....
Hij woont in Breda, ik in Veldhoven.
Zijn auto moet naar de garage en we gaan met mijn auto
Long story short, ik ga vandaag alvast naar Breda zodat we morgen op tijd richting Assen kunnen gaan.
Voordat ik vertrek ga ik nog wel even op de kilo-meter staan: 83,6kg. Ik zet dus al meteen hoog in!

Eenmaal in Breda aangekomen is er ontvangst met soep en brood. Ilona gaat om een uur of 12 al naar bed "want het zal met jullie wel weer half 3 worden...".
Dat blijkt ook nog te kloppen.
Maar goed. Bij afwezigheid van Eva mag ik in haar bed de nacht doorbrengen. Ik heb geen problemen met "vreemde" bedden of andere slaapplaatsen en ik ben dus ook nu zo vertrokken....


Geen opmerkingen: