maandag 15 oktober 2012

Energie en massa

Standen energieverbruik en gewicht:
Elektriciteit: Stand 138.195 = 76kWh (-13)
Gas: Stand 23.507 = 20m³ (+14)
Gewicht: 82,1kg (+0,5)

Elektriciteit is wel heel drastisch gedaald t.o.v. overmatige verbruik van vorige week.
Daar heb ik geen verklaring voor. Zal dan waarschijnlijk aan het aantal keren dat de wasmachine gedraaid heeft  moeten liggen.
Met het gas is het wel duidelijk dat de herfst begonnen is. Niet dat we de verwarming al hoger hebben gezet maar wel dat we hem al een paar keer hebben horen aanspringen.
Een kleine stijging van gewicht "slechts". Valt me best mee als ik terugkijk naar wat ik vorige week "verslonden" heb. Volgend weekend volgen 4 dagen lamballen in Assen met broer Thony. Dan zal mijn vleesmassa wel weer stijgen vermoed ik (weet ik wel zeker). Maar er even tussenuit moet kunnen.
In verband met deze shortbreak zullen de volgende standopnames een dagje eerder plaatsvinden.


Geen opmerkingen: