donderdag 18 oktober 2012

Foto's GVAC-ers op de halve en hele marathon Eindhoven 2012

Het viel niet mee om de foto's van afgelopen zondag op internet te krijgen.
Het programma Jalbum wat ik altijd graag gebruik blijkt (achteraf) ook reclames te genereren. En dat nog wel op elke foto pagina.
Blijkbaar hebben ze vanaf versie 10 ergens een "schakelaartje" ingebouwd en nu wordt er bij het bekijken van de foto's elke keer reclame op het scherm geplaatst.
Ik hou daar niet van en zeker niet als mijn bezoekers die ongevraagde reclames ook te zien krijgen.
Voor € 19, 00 is een licentie te koop en daarmee het reclame-probleem opgelost. Dat heb ik er wel voor over maar dat moet datuurlijk weer met een creditcard. Daar bedank ik dan toch maar voor.

Ik ben gelukkig niet zo van dat weggooien en dus heb ik nog oudere versies in mijn archief liggen.
Het blijkt dat versie 9 nog "reclamevrij" is en dus wordt deze geïnstalleerd.

En zo staan de foto's toch vanaf vandaag op internet.
Let wel! Het zijn de foto's van de GVAC-ers in GVAC-tenue die ik heb kunnen spotten
In die grote woelige menigte zijn dragers van andere kleuren shirts en bedrijfskleding nagenoeg niet door de Canon-lens te herkennen.

Om naar de foto's te gaan, klik op HIER

Voor kopieën van de originelen, laat een reactie op dit bericht achter. (met email-adres uiteraard)

 


1 opmerking:

Karin zei

Hoi Jim,

Ondanks dat we niet in GVAC kleding zijn heb je ons toch gespot. Onze tevreden blik bewijst hoe blij we zijn dat we de marathon met goed resultaat hebben gelopen.

Groet,
Karin