dinsdag 30 oktober 2012

GVAC wegtraining, toch maar niet

Mijn knie voelt nog steeds raar. Niet echt pijn maar ik voel dat het van "binnen" niet helemaal goed is. Ook is te zien en te voelen dat er wat vocht in zit. Ook wanneer de knie in gebogen stand is dan komt er toch wat spanning op.

Tot nu toe denk ik dat het komt omdat ik telkens misschien te langdurig op een stoel met mijn benen onder mijn stoel zit. Gaat automatisch als ik over de tafel voorover buig om dichter op mijn beeldscherm te kunnen kijken. Daardoor wordt de knie toch behoorlijk belast. Hetzelfde gevoel heb ik ook gehad zo'n anderhalf jaar geleden toen ik daarvoor behandeld werd. Wellicht toch weer verstandig om even de fysiotherapeutische oefeningen weer op te nemen.

Voor vanavond laat ik de training maar voor wat het is.
Donderdag wil ik er wel weer bij zijn. Desnoods voorzichtig en wat rustig aan.
Ben nu net zo lekker op dreef en ook het wennen aan de kou gaat me nog goed af.
Zou zonde zijn als dat allemaal weer verloren zou gaan.


Geen opmerkingen: