vrijdag 26 oktober 2012

Slaapmarathon ipv baantraining

Het is bijna niet te geloven.
Gisteren stond ik al bijna klaar voor de baantraining.
Het werk en een begrafenis hebben me een beetje slaperig gemaakt, dacht ik.
Vrouwlief vindt het beter dat ik even op bed een dutje doe in plaats van op de bank.
"Oké, wek me dan om 6 uur, heb ik nog mooi tijd voor een dut van 1 uur en 10 minuten"....
En aldus kruip ik "even" onder de wol.
Dat "even" duurt wel langer, een heel stuk langer.
Vanmorgen om 7 uur word ik gewekt. Het is onderhand wel tijd om wakker te worden!
Ik heb alles bij mekaar dus een "dutje" gedaan van meer dan 14 uur...!
Ik zal het dan ook wel nodig gehad hebben. Slapen is niet bepaald mijn hobby.
Die vakantie zal toch wel weer wat te vermoeiend zijn geweest, misschien ?
Goed dat het weer zo weekend is.



Geen opmerkingen: