maandag 29 oktober 2012

Weer iets met mijn knie?

Zomaar uit het niets....
Loop ik gewoon boodschappen te doen in de AH, krijg ik "het" opeens in mijn linkerknie.
Geen enkele aanleiding voor, geen verkeerde beweging, net als 3 jaar geleden in Cadzand-Bad tijdens een wandeling. Toen kon ik opeens even niet meer lopen, nu doe opeens mijn hele knie pijn. Vóór, achter, aan de zijkant, aan de binnenkant, eigenlijk overal of gewoon niet te bepalen waar het eigenlijk pijn doet.
Het lopen gaat wel, zolang ik maar niet op mijn linkerbeen steun.
Gelukkig gaat het snel over, tenminste de pijn. Toch blijft er een verschil in gevoel tussen mijn linker en mijn rechterknie.
Ik zal het maar even rustig aan doen en bedenken waar ik "het" mogelijk heb opgelopen.
Toch wel klote....
Zomaar uit het niets...
Alweer...

Geen opmerkingen: