donderdag 22 november 2012

4x Hercules

Komend uit de bioscoop na de film Taken 2 loop ik naar de parkeerplaats als ik 4 stippen boven Eindhoven zie. Het zijn de onmiskenbare silhouetten van een Hercules C-130 militair transport vliegtuig. Op zich niet zo bijzonder, maar dat er 4 zomaar rustig boven Eindhoven vliegen kom je niet elke dag tegen. Dus pak ik mijn Xperia S en probeer er een plaatje van te schieten. Ze zijn te ver weg om iets fatsoenlijks te krijgen en een telefoontoestel is nu eenmaal geen fototoestel.

Onderweg naar huis ga ik nog even langs bij Kathy en warempel, nu komen de 4 Herculessen over Meerhoven heen. Veel duidelijker dan in het Centrum van Eindhoven gebruik mijn telefoon toch maar weer als fototoestel. En eenmaal thuis in Veldhoven (Zeelst) komen ze nog een paar keer over vliegen.
Ik vind niets op Twitter.
Wel weet ik dat konigin Beatrix op bezoek is in Eindhoven.
Zo het daarmee te maken hebben ... ?

 



Geen opmerkingen: