zaterdag 10 november 2012

Alleen maar koffie, thee en koekjes

Zaterdag en Vrijbuitertraining.

Nou is vrouwlief gisteravond en vannacht ziek geworden. Overgeven, diarree enz.
Vanmorgen is daar nog weinig verbetering in. Daarbij hebben we voor vandaag ook nog de plicht opgenomen om op de 2 jongste kleinkinderen te passen. En laat de oudste van die 2 vannacht dezelfde symptomen te hebben gehad. Ook overgeven. Nou, dan kan ik maar beter de training voor vandaag overslaan en me thuis nuttig maken.

Echter is het voor vandaag ook nog toevallig koffiebeurt. Dat wordt dan alleen even de koffie en thee naar de bossen brengen en dan vlug weer terug naar de ziekenboeg.
De koffie zetten duurt natuurlijk uren. Méér dan 20 minuten voor één pot en ik moet er 2 zetten. Die tweede haal ik maar wat eerder uit de druppelaar vandaan. Hopelijk is ie dan niet te sterk. Nog een pak koekjes erbij en dan op naar de Vrijbuiters. Eigenlijk 5 minuten te laat voor de koffie maar het gaat nog net.

Het was dus maar een korte "training" voor mij dit keer.
En volgende week ben ik er niet vanwege optredens van Holly en Damian voor Sinterklaas festiviteiten.




Geen opmerkingen: