zaterdag 3 november 2012

De Vrijbuiters maar dan weer wandelend

Terwijl het vanmorgen nog droog was regent het pijpenstelen als ik onderweg ben naar de bossen van "De Sprankel" voor de zaterdagse Vrijbuiters training.
Ik zal vandaag niet meedoen met de trimmers maar er een wandeling van maken. Heeft natuurlijk alles te maken met mijn linkerknie. Die wil ik nog wel even ontzien.
Johan is er vandaag ook bij met Janse. Hij kan mooi meegaan met wandelen.
Iedereen is voorbereid op de moesson. André begint de training zelfs in een poncho.

Terwijl de trimmers hun plicht vervullen wandel ik met Rini en Johan door de modderpaden van het bos. We nemen de korte route en 10 minuten voor het einde van de training staan we al weer op het startpunt.
De trimmers hebben vrijwel alleen looptraining gedaan. Met die regen blijkt het toch gauw te koud voor statische oefeningen.

Omdat ik dit jaar nog geen enkele keer foto's heb gemaakt, uitgezonderd dan de nieuwsjaarfoto, heb ik mijn fototoestel maar weer eens mee genomen. Volgende keer als ik hem meeneem zal ik er ook meteen een geheugenkaartje in doen.



Geen opmerkingen: