donderdag 1 november 2012

GVAC baantraining, dus niet...

Ik heb er over getwijfeld. Wat is nu juist? Mijn linker knie speelt weer op en moet ik dan even rust nemen of gewoon doorgaan?
Ik kies voor het zekere. Het is ook pas 3 dagen geleden dat ie weer op slot sprong.
Toch maar even naar de Kempen Campus, even mijn neus laten zien. Loopmaatje Dorie zal het deze training even zonder mij moeten stellen.
Aan Marjolijn ook even de boodschap doorgegeven dat ik weer verrast ben door mijn linkerknie en het weer even rustig aan doe.

Er is ook een nieuweling voor groep 1 maar die komt vandaag nog niet meetrainen. Wel even meekijken.
Ik kijk ook mee, ook even en dus is een praatje zo gemaakt.
Ik ben dan wel geen trainer maar leg haar alvast wel uit hoe het gaat bij GVAC en voornamelijk in groep 1 waar zij vanaf volgende week, als het goed is, mee zal trainen. Ik laat haar meteen zien wie Jo is, want daar zal ze ongetwijfeld, in ieder geval de eerste training mee meegaan.
Het is vandaag helemaal niet druk op de baan. Vergeleken met andere keren dat het op de baan dringen geblazen is, kun je nu bijna iedereen tellen. Het weer, of beter gezegd de angst voor slecht weer, zal daar wel mee te maken hebben. De watjes.
Ik laat Franka, want zo heet ze, zien wat groep 1 doet aan training. Eigenlijk maak ik goede reclame voor deze groep waar  ik al zo lang en met zo veel plezier train.
Het is half 8 als we van de kou toch maar vertrekken en de "kern" niet meer mee maken.
Tot volgende week maar weer.
En dan ga ik er van uit dat ik dan weer meeloop, natuurlijk...


Geen opmerkingen: