dinsdag 13 november 2012

GVAC wegtraining weer overgeslagen

De goede voornemens ten spijt laat ik de training vandaag toch maar links liggen.
Het waren de laatste dagen vermoeiende en drukke dagen geweest en ik word daar jammer genoeg nog steeds te moe van. Ik ben nog steeds niet 100% genezen en de vermoeidheid en noodzakelijke extra slaapuren horen daar gewoon nog bij aldus, de medici.

Daarbij heb ik al vanaf gisteren een opkomende keelpijn en kriebelhoest, nog niet ernstig maar dat kan morgen zomaar eens naar fase rood overslaan. De strepsils zijn intussen al op (alhoewel de werking uiterst dubieus is als ik dit artikel mag geloven). Ik vond nog 7 tabletjes Trachitol en als ik nu voor het slapen gaan een paar paracetamols inneem, zou ik de keelontsteking dan de baas blijven...?

 


Geen opmerkingen: