vrijdag 2 november 2012

Mijn knie, zou het daardoor komen...?

Vandaag is weer zo'n klusjesdag. Daar zijn die vrijdagen immers goed voor!
Op het programma staat het verwijderen van het oerwoud achter de schuurtjes en de schutting nakijken en waar nodig herstellen.
Oké, het is even hard werken, tenminste, het zweet gutst onder mijn cap uit over mijn neus als een waterval naar beneden. En 2, pakweg 3 uurtjes later is het al gefixet.
Op tijd, want ik verwacht vanmiddag regen.
En ik krijg gelijk.

Wat me aan het denken zette is dat vorige weekend ook in het teken van klussen stond.
Toen heb ik zo'n 125 planken met mijn elektrische afkortzaag op maat gezaagd. En dat, met de zaag op de grond en ik gehurkt aan het werk. Ja gehurkt! En dat is nu net de houding waarbij de grootste druk op de knieën ontstaat.
Zou dat dan uiteindelijk de reden zijn van mijn "blessure" aan mijn linkerknie.
Toegegeven, er zijn wel een paar dagen over heen gegaan, maar toch lijkt het er sterk op.
In dat geval is er dus geen sprake van "zomaar ineens" en dat is dan weer geruststellend.

Bij het lezen van dit artikel komt alles wel heel bekend voor en schijn ik toch gelijk te hebben, helaas....


Geen opmerkingen: