maandag 3 december 2012

De maandag verrassingen

Dat zijn dan weer de wekelijkse statistieken.
De grote buitenlamp is vervangen door een 4x zo kleinere lamp en de herfst begint al plaats te maken voor winterse temperaturen. En lagere temperaturen vraagt om goed eten. Dat is niet hetzelfde als veel eten. Ik ben dus heel benieuwd waar het vandaag op uitgekomen is:

Elektriciteit : Stand = 138.782, Verbruik = 86kWh (-5)
Gas : Stand = 23.747, Verbruik = 47m³ (+7)
Gewicht = 82,5kg (+0,6)

Conclusie:
Elektriciteit is inderdaad wat gedaald maar niet zoveel als ik had verwacht/gehoopt. Ik mag eigenlijk ook niet vergeten dat in deze donkere in huis veel meer en veel langer licht brandt.
Met temperaturen die al het vriespunt naderen valt het gasverbruik me nog mee.
De afgelopen dagen hebben in het teken gestaan van lekker en junkmatig en meer dan voldoende eten. Dan zal het gewicht dus ook wel navenant zijn. De stijging t.o.v. vorige week valt me eigenlijk nog niet tegen, maar ik zal er toch echt iets aan moeten doen wil ik over een week of 4 onder de 80kg uit willen komen...



Geen opmerkingen: