zaterdag 1 december 2012

De Vrijbuiters of Sinterklaas en een verjaardag

Het stond al zo'n 100% vast dat vandaag gewoon weer training bij de Vrijbuiters zou zijn. Maar gisteren komt eigenlijk onverwachts het besluit om nog vlug gebruik te maken van de aanbiedingen zo rond de Sinterklaasdagen. Ja, ik heb een tablet voor vrouwlief op het oog en de kortingen, vooral voor de tablet van mijn keuze zijn toch te groot om nu over te slaan. Gisteren niet geslaagd vanwege tijdgebrek, doe ik het vandaag maar weer eens over.

Inclusief het raadplegen van internet levert het in de Eindhovense elektronica winkels niet datgene op waar ik naar op zoek ben. Begrijp me vooral niet verkeerd, het is wel degelijk overal verkrijgbaar maar niet voor de prijs die ik er voor neer wil tellen. Tja, als je het één keer véél goedkoper gezien heb wil je ook gewoon het onderste uit de kan hebben. Ik besluit zelfs eens een bezoekje te brengen aan Saturn in Tilburg. Met de trein, uiteraard. Daar heb ik mijn NS-vervoersbewijs voor. En het is maar 5 minuutjes lopen vanaf het station.

Saturn schijnt uit dezelfde stal te komen als de Media Markt. Dat is ook wel te zien. Alleen is het hier in de kelder van het winkelcentrum aan het Pieter Vreedeplein een stuk krapper dan over de 4 verdiepingen verdeeld in de Media Markt in Eindhoven. Het is, of lijkt, allemaal wat smaller en met die sinterklaasdrukte en de overvolle schappen maakt het een wat rommelige indruk, terwijl dat toch ook weer niet zo is. Maar ook hier helaas niet waar ik naar op zoek ben.
Nou ja, zo veel haast is er niet bij. Tegen de kerstdagen verwacht ik de volgende golf van aanbiedingen.
Ben er in ieder geval weer even tussenuit geweest.

'S avonds is er een verjaardag waar ik samen met Marcia en Jochem naar toe ga. Vrouwlief is dan net terug van haar werk bij de Total en dus Totalloss. Dat klinkt dan wel zo grappig maar voor mij geldt eigenlijk het zelfde. De vermoeidheid van de afgelopen werkweek zit er nog stevig in en het noopt me toch om nog een 2½ durende middagdut te nemen, wil ik op het verjaardagsfeestje overeind blijven.



Geen opmerkingen: