zondag 16 december 2012

Een drukke zondag - deel 3

In Eindhoven aangekomen probeer ik toch nog stiekem op de binnenplaats van het station te parkeren. Ik heb mijn "key" nog in bezit, maar helaas, alles is geblokkeerd... Dan toch maar naar de parkeerplaats aan de andere kant van het station.

Bij de Piazza staan Marcia, Jochem, Luuk en Lizzie al bij het podium. Het is nog zo'n 10 minuutjes wachten tot de DéDé danseresjes komen opdagen.
Als het eenmaal zo ver is blijkt Holly's groep als tweede te moeten optreden.
Marcia hanteert mijn ene camera om te filmen en ik maak intussen wat foto's met mijn andere.
Holly danst weer op haar best. Draait net de andere kant op als de andere meisjes, springt op een ander moment, geweldig en met zo veel overgave. We hebben er met veel plezier naar gekeken en dat kunnen we blijven doen want het filmpje staat inmiddels op YouTube. Ik moet echter wel aan een Class 10 kaartje want met mijn Class 6 blijken het beeld toch wat te schokken, voornamelijk op full screen.

Na afloop gaan de Van Gerwens nog wat boodschappen doen, onder luid protest van Lizzie. Wij maken maar gauw dat we wegkomen, op weg naar de Media-Markt, even nog daar rondsnuffelen.
Op weg naar huis toch nog maar even langs de Döner Kebab op het station en met wat extra's landen we eindelijk weer op het Hileind. De exta's zijn voor Danny en gezin die mee eten als ze enkele DVD's bij mij komen ophalen.

Wat voelt ons bed er na zo'n weekend dan toch lekker aan, zeg....

En tot slot, natuurlijk, nog wat foto's van Holly en het filmpje op YouTube:


Dansvoorstelling Holly, Piazza 16-12-2012

Geen opmerkingen: