vrijdag 14 december 2012

Een nieuw toetsenbord

Vandaag kreeg ik mijn nieuwe draadloze toetsenbord/muis-combinatie met de post binnen. Ik had hem al een tijdje terug op de dagaanbieding van Saturn.nl besteld, maar vreemd genoeg pas veel later ontvangen omdat hij op "nalevering" stond. Toch vreemd als je het mij vraagt.

 
Het toetsenbord, een Lochitech mk260 is maar klein van formaat, simpel en met € 18,00 niet zo duur en is ter vervanging van mijn huidige combinatie waarvan de muis opeens het leven liet.
Ik ben daarom wel heel verbaasd als Post.nl mij een grote doos bezorgd.
Een doos helemaal vol met "luchtzakjes" en daar, onderin ligt hij dan, het nieuwe toetsenbord, nog volledig in de originele verpakking.
De onmiddellijke vraag is uiteraard, waarom zo'n verschrikkelijke grote doos, terwijl het toetsenbord al zelf in een doos is ingepakt? Met het afleveren van 20 toetsenborden op deze manier heb je meteen al een halve bestelbus gevuld. Ja, dan krijg je die handel nooit meer op tijd bezorgd.
Maar goed, hij is er en hij doet het en daar gaat het eigenlijk alleen maar om.....


Geen opmerkingen: