zondag 9 december 2012

Geen cross in Reusel, geen GVAC-trimlopen

Gisteren na terugkomst van de Vrijbuiters neem ik een hete douche met de bedoeling om de stijfheid in mijn onderrug wat te verminderen. Maar wat is het geval. Na de douche is het erger geworden. En het wordt nog erger. De stijfheid veranderd in helse pijnen. Zitten, staan, leunen, liggen, ik weet eigenlijk niet wat ik nog moet doen om de pijn in de onderrug te verzachten.

Uiteindelijk toch maar naar Aleve gegrepen.
Die gaan eigenlijk niet samen met mijn bloeddrukverlagende medicijnen (HCT) maar een enkel pilletje kan geen kwaad.
En dan is het al om 8 uur (!) in bed. Even nog Dorie afbellen, dat ik niet naar Reusel zal komen. Ik geloof nooit dat dit morgen al weer over is.
Van de film op tv (Takers) zie ik maar de helft omdat ik dan al in dromenland verblijf.

Vanmorgen wakker worden en helaas geen verbetering. 
Erger nog, verslechtering.
Telkens die pijnscheuten in mijn rug, volgens mij zelfs als ik met mijn ogen knipper....
Uit bed rollen kost me een kwartier, laat ik het maar niet hebben over aankleden.
Naast al mijn "ouwe-lullen-pillen" bestaat mijn ontbijt vandaag ook weer uit een Aleve-pil, die van het zwaardere kaliber. De werking laat echter lang op zich wachten, ik denk wel 2 uur, maar dan komt er wel een klein beetje verlichting. Daar maak ik maar meteen gebruik van om mijn rug spieren los te krijgen. Allerlei oefeningen, je kunt zo gek niet verzinnen wat, maar als ik even uitrust ben ik weer terug bij af.

Voor alle zekerheid stap ik aan het einde van de dag maar weer over op de veilige paracetamols en dan maar weer op tijd naar bed.
Zien hoe het morgen gaat...


Geen opmerkingen: