donderdag 6 december 2012

GVAC baantraining - in twijfel

Het stond vanmorgen al zo op Twitter:

 
Het weerbericht voorspelt ook al sneeuw in de avond wat tot vrijdag avond door zal gaan.
De temperaturen dalen en kunnen vanaf morgen zelfs tot -10ºC in de nacht dalen
Vandaag staat nog wel de 6 minutenloop op het programma. Met mijn verder gevorderde conditie en snelheid een welkome test om te zien waar ik nu sta. Dat deze test vandaag niet door gaat staat als een paal boven water. Maar hoe nu verder vanavond?
Op half 6 's avonds wijst de thermometer al onder de 2ºC aan en is nog dalende. Als ik terug kijk naar het verleden is het me al eerder overkomen dat we beginnen met de training buiten de baan en dat we na een paar honderd meter weer zijn omgekeerd naar de kantine vanwege opkomende gladheid. Datzelfde gevoel heb ik nu ook. Voor alle zekerheid bel ik mijn maatje uit Duizel. Ook Dorie heeft haar twijfels en heeft dit blijkbaar een paar weken geleden ook al meegemaakt, toen ik er niet bij was.
Kortom, we zien er voor vanavond toch maar vanaf. Helaas.




Geen opmerkingen: