maandag 17 december 2012

Hoe zal het er deze week uitzien?

Elektriciteit: Stand = 138.956, verbruik = 82kWh (-10)
Gas: stand = 23.882, verbruik =  64m³ (-7)
Gewicht = 81,6kg (-0,8)

De wasmachine en vaatwasser zijn deze week minder gebruikt en dat is ook goed te zien. Vanaf deze week gaan echter de kerstlichtjes weer overal aan. Ik verwacht daarom volgende week weer een (gigantische?) stijging van elektriciteitsverbruik. Hopelijk valt het mee.

Wat gas betreft, het is winter, alhoewel het afgelopen week niet zo heel koud meer was, maar wind koelt het huis ook heel erg af. Het blijft afwachten...

Ik sta tegenwoordig pas op de weegschaal als die al een tijdje op zijn vaste weegplek heeft gestaan. Het lijkt dan nl. net alsof ik dan minder weeg. Tja, wie hou ik voor de gek? Maar het is wel waar, hoewel het soms maar 0,5kg scheelt, zoals vandaag. Uiteindelijk blijft de weegschaal op 81,6kg steken en dat is dan meteen ook maar de stand die ik aan hou (Hij heeft tussendoor zelfs op 81,2 gestaan!)
Eigenlijk niet slecht na zo'n weldadige week vol lekkernijen, tussendoortjes, chocoladeletters en bokbiertjes.
Op naar de 80kg voor het eind van dit jaar...


Geen opmerkingen: