zondag 30 december 2012

In de bios: So Undercover

Nadat ik Kathy uitvoerig heb verteld hoe goed de film Koning van Katoren is, heeft dat haar nieuwsgierigheid ook opgewekt. Waar het dan op neer komt is dat ik vandaag weer naar Koning van Katoren ga, nu samen met Kathy. Direct aansluitend naar So Undercover. Theoretisch moeten we dat net halen. En de kaartjes zijn al gereserveerd dus het moet kunnen.

En Koning van Katoren valt Kathy ook goed in de smaak. Net wat ik dacht. En voor mij ook weer leuk om een 2e keer te zien. Dan blijf ik altijd iets meer zien dan de eerste keer, maar dat heb ik al vaker gezegd. 
Maar wanneer deze film is afgelopen is So Undercover al begonnen. Het wordt daarom haasten naar de ticketmachine om onze gereserveerde kaartjes eruit te trekken en dan vlug naar zaal 4. De deuren staan gelukkig nog open dus kunnen we nog goed zien waar we lopen en waar we behoren te zitten, mooi achteraan in het midden. Daarvoor moeten wel enkele mensen verschuiven die die plekken ook al hadden toegeëigend, maar so-be-it...

De film:
Vader en dochter vormen een detectivekoppel. Dochter (Miley Cyrus) wordt door de FBI voor een klus benaderd maar stemt pas in als blijkt dat vader in diepe gokschulden zit. De goedbetaalde klus is, als under cover in een studentenhuis ter bescherming van één van de studentes. De volslanke Miley steekt nogal af ten op zichte van de standaard studentes, maar ja, ik ken Miley ook helemaal niet. In ieder geval gebeuren er genoeg komische dingen. Uiteraard wordt de intelligentie van blond uitgebreid ten toon gesteld. Niet veel meer verhaal dan de klus te klaren zit er eigenlijk niet in, maar genoeg voor ons om er even uit te zijn.
Een aardige film, maar zonder de Pathé Unlimited Card had ik gewoon gewacht tot-ie op de televisie zou komen.

So Undercover Trailer NL (HD)



Geen opmerkingen: