donderdag 20 december 2012

Kerstboom?

Poeh, het lijkt erop alsof we halverwege de week al aan weekend toe zijn.
Vrouwlief  ligt in bed met een blaasontsteking en ik ben zelf ook niet vooruit te branden. 'S middags toch nog maar even boodschappen doen maar ik merk al dat ik door de vermoeidheid (slaap?) erg veel last van de kou heb. (welke kou..?) En vanavond wil ik nog wel gaan trainen...
En dan begint het ook nog eens te regenen.

Laat ik maar eerlijk zijn, ondanks het twitterbericht van GVAC dat vanavond de laatste clubtraining voor de feestdagen is moet ik er toch maar van afzien.
Maar dan moet ik toch wel die kerstboom versieren.
Dat gebeurt dan ook, maar ik doe er wel de hele avond over. Zelfs nog een deel van de nacht. Eerlijk gezegd heb ik tussendoor wel 3 of 4 keer een dut gedaan.
Maar na middernacht, de blote meiden reclames zijn al weer een tijdje aan de gang, is het eindelijk zo ver: De kerstboom is versierd!

De eerste stap naar Kerstmis 2012 is gezet.


Geen opmerkingen: