dinsdag 29 januari 2013

GVAC wegtraining - NOT!


Nee. Geen wegtraining voor mij vanavond. 
Heeft helemaal niets met het weer te maken. De temperatuur is goed.
Wat zeg ik: tè goed. Op moment van training zal het zelfs zo'n graad of 12 zijn. 
Nee, het komt nu gewoon doordat ik last heb van mijn luchtwegen. Of beter gezegd dat ik bij de minste geringste inspanning al buiten adem ben.
Dan is er nog wat bij gekomen. Zondag bij het uitstappen uit de auto heb ik mijn linkerknie verdraaid. Tja, de in- en uitstap van de Mercedes is gewoon een stuk lager dan die van de Scénic.
Nu heb ik er niet zo veel last van, maar bij sommige bewegingen, zoals trappen aflopen, komt er toch wat druk op die knie en voelt het "vervelend".
We doen het gewoon even rustig aan en donderdag dan ook maar rustig.
Het programma is al bekend: stukken van 400 en 600m met daartussen slechts 100m wandelen.


Geen opmerkingen: