maandag 28 januari 2013

Nog steeds geen lucht

Na die vacuümloop van gisteren heb ik er aan gedacht om toch wat meer aan condite te gaan doen. Hoewel ik eigenlijk vind dat mijn conditie de laatste tijd juist weer stijgende is. Als ik vanavond, na het ophalen van de auto bij de garage en voor het avondeten eens een rustig rondje door Zeelst-Oost ga doen.

Het voornemen is goed, maar ik merk al de hele dag dat het niet helemaal goed zit met mijn lucht. Of misschien wel wat anders. Bij het minste geringste raak ik al buiten adem en net als bij een grote inspanning voel ik het op mijn borst. Ik denk niet aan iets aan mijn hart of zo. Dat is niet zo lang geleden onderzocht. Misschien toch nog te weinig rust. De vermoeidheid is vrijdag begonnen, eigenlijk al donderdag. Wellicht wringt er ergens iets.
Ik ga het even rustig aan doen. 
Lijkt me niet verkeerd.



Geen opmerkingen: