maandag 14 januari 2013

Op controle bij de tandarts

Bij ons is dat altijd een familiebezigheid.
Al vanaf het moment dat we kinderen hadden zijn we altijd met zijn allen tegelijk naar de tandarts gegaan. In de loop der jaren kregen de kinderen relaties en eigen kinderen en ook die gaan nu nog, bijna allemaal, mee naar de tandarts. Zeg maar gerust dat de wachtkamer goed gevuld is al wij op bezoek komen. En omdat een groot deel uit kleine kinderen bestaat is dat ook nog eens goed te horen. Bijkomend nadeel is wel dat je toch elke keer moet wachten op je beurt. Opa en oma komen dan vanzelf als laatsten aan de beurt.

Zo ook vandaag.
Ik ben eigenlijk benieuwd wat hij te vertellen heeft over mijn kiezen. Er zijn nl. de afgelopen weken 3 kiezen bijna volledig afgebroken. Van één kies is zelfs alleen het stuk wortel in het tandvlees aanwezig en ook nog eens hol omdat de vulling er ook al uit is.
Er valt niets meer  aan te repareren dan nog het aanbrengen van kronen.
Laat ik eerst nog maar eens goed bekijken hoe en wat er allemaal in mijn verzekering gedekt is en dan maken we wel een plan de campagne. Voorlopig ga ik zo nog maar gehandicapt door het leven.

 


Geen opmerkingen: