zondag 13 januari 2013

Optreden in Etten-Leur

Om ongeveer 21:00 uur zou hij gisteren beginnen, broer Thony, met zijn band JuzZzkidding. Helaas zit er bij mij nog de vermoeidheid van de afgelopen week in. Dat betekent dat ik toch nog even een dutje moet doen, anders red ik het niet. En daarom wordt het een latertje. Pas na half elf loop ik de kroeg "De Pastoor" in Etten-Leur binnen. De band heeft net de eerste set afgewerkt.
Broer Eduard is er ook. Jammer genoeg is het verder helemaal niet druk. Het grootste publiek is toch de eigen aanhang.
Terwijl de band de overige 2 sets afwerkt maak ik wat foto's en filmopnames voor het nageslacht.
Uiteindelijk staat mijn Scénic om 10 over 3 weer voor onze eigen voordeur.
Maar het was wel weer een gezellig avondje uit.

Een impressie van gisteravond





Geen opmerkingen: