zondag 10 februari 2013

GVAC trimlopen: al wéér te glad...

Vrouwlief moet vandaag werken. Een halve dag weliswaar, vanwege de optocht in Knegsel. Daar heeft ze wel een mooie ruil weten te doen met Philip.
Afspraak is dat ik haar in alle vroegte wegbreng, 6,3km loop bij GVAC trimlopen en haar dan weer oppik onderweg naar Knegsel.
Maar het heeft vannacht gesneeuwd. Niet echt veel, een dun laagje maar. Op de Scénic is dat hooguit 3cm. Echter ook de wegen zijn met diezelfde dikte bedekt. Pas de wat grotere wegen zijn enigszins vrij wat niet betekent dat het niet glad is. Dat is het wel degelijk. Het valt me ook op dat de fietspaden niet sneeuwvrij zijn gemaakt.
Dat betekent voor mij maar één ding: Ik ga niet naar GVAC trimlopen

Ik meld me af bij Dorie en Johan maar zij laten via Whatapp weten ook al besloten te hebben om niet te gaan. Volgende keer beter...


Geen opmerkingen: