zaterdag 26 april 2014

Vrijbuiterstraining op 1e Koningsdag

Het is dat Germaine me gisteren nog opbelde zodat ik kon checken of de Vrijbuitertraining van vandaag wel door zou gaan. Het is immers toch een feestdag vandaag: de eerste Koningsdag. En het gaat ook gewoon door en daarom ben ik vandaag ook nog eens ruim op tijd in het bos van De Sprankel. Dorie heeft collega Lina meegenomen. Na 2 baantrainingen bij GVAC gaat ze het vandaag ook bij de Vrijbuiters proberen.

Zoals gebruikelijk bij de trainingen van Riet gaan we voor de training weer de richting in van het "andere" bos. Riet zet er altijd al een stevige pas in, maar dit keer ga ik er meteen in volle galop achteraan. En dat hou ik ook nog de hele training vol. Ja, ja, het gaat steeds beter met mijn conditie.
Samen met André zijn wij de enige heren in de groep. Jo is er niet bij vandaag omdat hij aan zijn heup is geblesseerd.
Er wordt vandaag weer veel hard en ver gelopen. Ook wel wat oefeningen waar ook weer anderen hun steentje aan bijdragen. Ik doe dat met de afsluiting van de training.

Daarna is er weer koffie en thee met nog wat chocolade eitjes.
Nu maar eens zien of Lina aan deze training spierpijn heeft overgehouden.
En ook maar eens afwachten hoe het mij morgen zal vergaan op de de Oranjeloop in Lieshout.

Tijdens de training wel geprobeerd om wat foto's te maken met mijn mobieltje maar dat gaat toch niet zo best. Af en toe doet hij het gewoon niet. Volgende keer gewoon ouderwets mijn fototoestel maar weer meenemen. Dan zijn de foto's wellicht ook wat beter dan deze:

 
Een foto van Jo (als hij ook was komen trainen...)     



Geen opmerkingen: