vrijdag 2 mei 2014

Holly: Optreden in de Schalm met Dé Dé Dansballet - Dazzeld

Vandaag is het voor Holly een groots optreden en wel in De Schalm. De Veldhovense schouwburg.
De afdeling van Dé Dé Danceballet uit Meerhoven geeft vandaag een voorstelling.
Uiteraard zijn de beide opa\s en oma's ook van de partij. Dankzij de opa en oma van de papa kant hebben wij mooi een plaatsje op de 5e rij. Nou ja, ik nog een rij meer naar voren.

Het is een heel programma en daar is dan ook een programmaboekje voor gemaakt.
Holly treedt vóór de pauze op in het derde optreden en na de pauze, ja inderdaad, er zit ook nog een pauze in, dan treedt ze als eerste op met groep.
En we beginnen pas om half 8.

Fotograferen is niet toegestaan, maar daar bedoelen ze dan mee met flits. En de telefoons moeten uit, wat eigenlijk vanzelfsprekend zou moeten zijn. Dus je mag wel fotograferen en/of filmen.
Maar ja, fotograferen in een donkere zaal van bewegende mensen, snel bewegende mensen, daar begin ik maar niet aan. Dat filmen zal niet zo;n probleem zijn, denk ik.


Nu had ik Marcia al horen zeggen dat Holly er best wel anders uitziet, met 2 vlechtjes en zo en dat je haar misschien niet direct herkent. Nou, dat was niet verkeerd gezegd, want inderdaad ben ik haar meteen kwijt. En met dat toneel licht wordt het nog een keer moeilijk als ik ook nog eens op het scherm van mijn compact fotocamera kijk.En dan blijkt dat ik een tijd lang de verkeerde Holly in mijn vizier heb. Toch nog even een correctie, maar omdat Holly bijna achteraan staat valt ze telkens weg achter haar voorgangers.
Na de pauze is het gelukkig iets beter geluk, maar voor de echter betere opnames zullen we de DVD maar afwachten die we samen met Marcia alvast maar besteld hebben.

Toch wordt het een latertje. Wij zijn in ieder geval pas om 11 uur weer thuis.





Geen opmerkingen: