zaterdag 3 mei 2014

Vrijbuiters - training

Ik neem vandaag mijn werkfototoestel maar eens mee. Eens kijken of ik daar betere foto's mee kan maken dan met mijn telefoon.
Het is niet zo druk. Naast de dames Riet, Germaine, Carla, Dorie en Lina zijn er van de heren alleen Jo en ik aanwezig voor de training. Co en Rini vormen de wandelgroep.

Dit keer vertrekken we weer eens een keer richting het oude vertrouwde bos. Maar toch maar niet de standaard vertrouwde paden. Nee het worden wel zoveel mogelijk, de wat moeilijker begaanbare paden. Maar eerst natuurlijk de samba en mambo danspasjes en dan pas begint het echte werk.
Het is weer veel loopwerk. Dit keer doe ik het wat rustiger aan. Morgen wacht immers Salomon, de Koning van Spanje op mij. Op ons, beter gezegd, want ook Dorie wordt op audiëntie verwacht.


Intussen maak ik foto's, maar af en toe duurt het wel even eer de sluiter zijn werk doet.
De paden zijn ruw, bezaaid met takken of gezaagde boomstammen, diepe sporen van grote mensen auto's. De grond is droog en nagenoeg alle plassen zijn verdwenen. Het hardlopen is te vergelijken met het lopen in een cross. Een goeie generale voor morgen, dus.


Ook nu weer worden de statische oefeningen afwisselend door anderen voor gedaan. Uiteindelijk doe ik weer de afsluiting.

En dan is er gebak, van Germaine. Kruimelvla en ook nog cake voor wie nog niet genoeg heeft....
Ik neem de koffie mee naar huis. Volgende week toch maar 2 kannen koffie zetten want we verwachten dan weer meer Vrijbuiters.
De foto's vallen tegen. Veel wazig of onscherp en/of overbelicht. Ik was er al een beetje bang voor. Maar niet geschoten is altijd mis en er zijn er toch wel een paar die best wel leuk zijn. Ook heeft Lina haar bijdrage geleverd aan de foto's. Die heb ik er ook maar meteen bij gedaan.




Geen opmerkingen: