zaterdag 26 juli 2014

Vrijbuiters - dat zit er even niet in door de halve marathon trainingen....

....hoewel het eigenlijk in mijn bedoeling was om de eerste weken aansluitend aan de duurloop nog even rustig mee te gaan met de Vrijbuitertraining. Maar helaas, heel eerlijk gezegd ben ik helemaal kapot na die 12km van vandaag. Ik kan niet zegen dat ik nu mijn twijfel hebt over de komende trainingen. Nee hoor. Voor mij is het wel duidelijk: na de duurloop training zit het er gewoon niet in om nog mee te doen met de Vrijbuitertraining.
Het alternatief wordt een keertje niet met de duurlooptraining mee trainen en in de plaats daarvan met de Vrijbuiters. In de plaats van die GVAC-training zou ik op zondag een duurtraining kunnen doen tijdens een trimloop, bijvoorbeeld een paar rondjes GVAC trimlopen.

Maar dat neemt niet weg dat ik toch wel op de koffie kan komen. Zo ook vandaag. En niet alleen voor de koffie want Dorie is jarig geweest dus wacht er een traktatie, gevulde soesjes.
Niet goed voor Hans want het gerucht gaat dat hij 10kg wil afvallen....... (hahaha....)




Geen opmerkingen: