maandag 18 augustus 2014

Een wandeling over het rondje Zeelst-Oost

Nou, laat ik het vandaag maar eens voorzichtig weer proberen. Nee, nog niet hardlopen of joggen. Nee, wandelen.
De rechtervoet blijf gewoon nog steeds gevoelig en pijnlijk. Het meeste eigenlijk 's morgens vroeg na een lange tijd voetrust. Maar naar gelang de dag vordert en ik meer beweeg gaat het ook steeds beter.
Dus.... Om half 8 vertrek ik voor een rondje Zeels-Oost, wandelen.

Valt niet mee want meteen is er de neiging om er een flinke pas in te zetten, maar nee, rustig aan, gewoon  wandelen. En nog mag in niet klagen. En het gaat lekker. De voet voelt lekker, niet pijnlijk. Het weer is goed. In ieder geval droog en lekker frisjes.
Ik had toch maar mij horloge ingedrukt. Waarom ook niet? En weer terug bij af blijk ik er 28:42 over gedaante hebben. En dat over een afstand van 2,58km. Natuurlijk reken ik dan ook de gemiddelde snelheid uit: 5,4km/u. Belangrijk ? Nee, of ja, eigenlijk wel. volgende keer dat ik weer ga wandelen mag ik daar gewoon niet over heen komen. Nog niet.

De voet voelt nog steeds goed, maar ik weet dat ik dat pas over een paar uur zal merken. En misschien pas morgen. Laat ik maar duimen....



Geen opmerkingen: