donderdag 28 augustus 2014

Het 60ste levensjaar is begonnen....

......vandaag heb ik er al 59 op zitten.

Een aparte verjaardag,vandaag. Voor alle zekerheid laat ik me vandaag door niemand de hand schudden of zoenen. Ik wil gewoon geen enkel risico lopen dat ik iemand besmet met wat ik nog niet weet wat ik heb.
De ochtend staat helaas nog volop in het kader van werken en dat ondanks een geplande verlofdag. Het is dat iedereen terug keert van vakantie en opeens weer aan het werk gaat. Dat is dus goed te merken. Maar 's middags zijner meteen de kleinkinderen die op mijn verjaardagsfeestje komen.
Ik wordt overladen met tekeningen en cadeautjes. Tja, de knuffels, die mis ik nu natuurlijk.







En ondanks dat ik mijn verjaardag slechts in klein comité vier wordt het een gezellige rest van de van de dag en avond.






Geen opmerkingen: