dinsdag 19 augustus 2014

Het is zo ver....HÈ WATTUH...?

Van vandaag ben ik officieel doof.
Vanaf vandaag wordt mijn gehoor gemaakt door 2 hoorapparaten, oftewel 2 gehoorapparaten. Gek genoeg mag je dat allebei zeggen. En nu kan ik dat ook allebei horen.
Alle gekheid op een stokje. Ik ben niet echt doof. Ben ik blijkbaar nog veel te jong voor, aldus de audicien. Nee, net die frequentie van spraak, dat wilt er bij mij niet goed in. Gesprekken waarbij veel personen tegelijk praten op recepties, vergaderingen, verjaardagen of op terrasjes... Ik hoor iedereen wel praten. Daar is niets mis mee, maar wat ze zeggen? Ho maar.
Met die oorprotheses kom ik nu wel een heel stuk verder maar de audicien heeft me al gewaarschuwd: 
Mijn gehoor wordt nooit meer zo goed als iemand met een normaal gehoor.




Geen opmerkingen: