zaterdag 16 augustus 2014

Het was wel heel erg rustig bij de Vrijbuiters

Nog niet rijp voor een training ga ik wel bij de Vrijbuiters op de koffie, maar vandaag is het wel heel erg rustig. Weliswaar een grote wandelgroep met André, Jan, Dorris, Rien en Riet, Jos en Annie en ten opzichte van de groep trimmers, nl. alleen Germaine en Monique.
Toch hebbende 2 dames gewoon de training helemaal afgewerkt.

Naast ik, met mijn voetblessure, is daar ook Jo bij afwezig vanwege zijn blessure. En hij moet voorzichtig zijn want volgende week zondag moet hij op voor zijn 500ste. Zijn 500ste trimloop bij GVAC dan wel te verstaan. Maar nadat ik nu ook pas vernomen heb blijkt Riet ook geblesseerd. Blijkbaar na een kamikaze handeling op het tenniscourt is een en ander in de verdrukking geraakt, verdraaid, gedeukt maar nog net niet gebroken. Genoeg reden om het maar eventjes rustig aan te doen. Jaja mensen, we worden allemaal ouder.

Tijdens het gebabbel bij de koffie stip ik nog eens mijn voetblessure aan. Riet geeft daarbij aan dat zij die blessure wel kent. Zij heeft nl. precies hetzelfde. Niet gehad maar nog steeds. Gaat blijkbaar niet meer over. Dat is dus een hele geruststelling voor mij....




Geen opmerkingen: