donderdag 21 augustus 2014

Ik heb het gedaan met mijn hardloopschoenen aan...

Na 3 dagen succesvol wandelen, en dat wil zeggen zonder noemenswaardige klachten, vandaag eens iets anders. Vandaag blijven de Lowa's in de kast en gaan de ASICS Cumulus 15 aan. Uiteindelijk zal ik toch weer willen gaan hardlopen en dan zal dat wel met deze schoenen moeten gaan gebeuren.
Het voelt dan ook wel meteen heel anders aan. Het lijkt er in het begin zelfs op alsof mijn rechtervoet het niet lekker vind in die Cumulussen. Met hetzelfde tempo als de voorgaande dagen doe ik weer de Ronde van Zeelst-Oost. Het is droog alhoewel de donkere lucht doet vermoeden dat er iets aan te komen staat. Maar de meegenomen paraplu hoeft niet open gevouwen te worden. 28:16 Later sta ik al weer onder het afdakje van de voordeur. Ook deze 2,58 is weer bedwongen (met 5,48km/u, voor de statistieken)
Eenmaal weer even thuis voelt de voetzool toch wel anders. Afwachten wat dat morgenvroeg is.





Geen opmerkingen: