woensdag 20 augustus 2014

Wandelen na de mosselmaaltijd

We zijn vandaag uitgenodigd op de mosselen bij Kathy. Maar liefst 6 kilo jagen we er met zijn vieren doorheen met daarbij nog de friet en stokbrood. Ik zal mijn dikke kop wel houden. Na de koffie is het bedtijd voor de kleintjes en voor ons tijd om huiswaarts te keren. Vrouwlief doet dat in de Mercedes en ik in de Lowa's.

Ik wandel vanaf de Grasdreef over de Hovenring langs de Peter Zuidlaan terug naar huis, maar de afstand is zo kort dat ik, bijna thuis, pas 16 minuten onderweg ben. Dat wordt dan nog een aantal exta lussen aanbreien, door het parkje, de Borghoutspark en aan het einde daarvan, toch ook maar de hele lus van de Biezenkuilen tegen de wijzers van de klok in om uiteindelijk na 32:35 weer thuis te zijn. Ik denk wel dat ik het "normale" tempo heb aangehouden en dus niet sneller. Dat zou dan overeen komen met zo tussen de 2,9 en 3km.
Het weer was in ieder wel lekker.
Het valt me wel op dat dat wandelen zo na het eten toch behoorlijk laxerend werkt, al zeg ik het zelf.
En de voet voelt nog steeds goed, maar we blijven afwachten en heel langzaam op bouwen.







Geen opmerkingen: