woensdag 3 september 2014

Op controle in het Màxima Medisch Centrum Veldhoven

Dit keer moet ik wel gewoon in de grote wachtkamer op mijn beurt wachten. eEn dan duurt het ook wel iets langer eer ik aan de beurt ben dan de vorige keer.

En dan blijkt het dus inderdaad een bacteriële infectie geweest te zijn en had ik de juiste antibiotica tegen deze bacterie. Laat ik nu vergeten te vragen welke bacterie het was en hoe ik het opgelopen zou kunnen hebben. Iets voor een volgende keer om na te vragen.
"Het ziet er nu een heel stuk beter uit", aldus de dokter,"....gezien de foto's die je er de vorige keer van hebt gemaakt....".
De antibiotica kuur is klaar en daarmee ook afgelopen.
De Fusidinezuur-zalf nog blijven aanbrengen op de ontstekingen. Nog één week en daarna indien nodig is.
En tja die steunkous. Linkerbeen houdt nog steeds vocht vast dus opnieuw een steunkous aan, alleen links en 4 weken aanhouden of tot dat het over is. En dan moet ik over 4 weken even terugkomen om te laten zien hoe het er bij staat. Maar dan die jeuk....
"komt door de genezing maar tegen het krabben, toch nog maar een ander zalfje, 2x per dag en om de dag....."
En nadat een lieftallige assistente me opnieuw een steunkous aanmeet kan ik mijn zalfjes weer bij de apotheek ophalen en wordt het afwachten hoe het verder gaat. Mag in ieder geval wel hardlopen. Is zelfs goed voor mijn dikke been.

En dan ga ik nu met vrouwlief er voor 3 daagjes tussen uit. Op naar de Veluwe.

Intussen leven mijn twittervolgers gewoon met me mee....




Geen opmerkingen: