donderdag 11 september 2014

Voor de zoveelste keer weer voor het eerst weer op de baantraining.

Ik weet niet eens meer hoe lang het geleden is dat ik op de baan getraind heb, maar het is zeker een aantal weken geleden.
Vandaag is Dorie er niet maar Lina ook niet terwijl ze toch had toegezegd te komen. Maar dat maakt niet uit. Het wordt mijn eerste keer sinds lang dat ik loop en het wordt voor mij gewoon een rustig programma. Ik zal het daar al moeilijk genoeg mee krijgen, schat ik.

Na het inlooprondje en de warming-up nog wat loopscholing en dan de kern:
2x200 - 2x300 -2x400 2x300 - 2x200 met tussen elke run 100m wandelen en elke 1e run op 85% en elke 2e run op 90%. Ik ga niet rekenen. Ik ga weg op resp. 35sec/100m en 33sec/100m.
En zo gezegd zo gedaan. Samen met mij loopt een dame mee waarvan ik uiteraard weer de naam niet van weet. Toch is het tempo voor haar best wel hoog. Normaal loopt ze tijdens duurlopen een tempo van 9,2km/u. En ik weet eerlijk gezegd niet eens wat onze snelheid is. Maar het zijn relatief korte stukjes waar je dus best wel wat "harder" kan.

Toch voel ik wel weer mijn rechtervoetzool. Blijkbaar gaat dat gewoon niet meer over.
Niet echt moe, maar wel mijn benen. Kijk wel hoe dat aanstaande zaterdag zal vergaan.




Geen opmerkingen: