maandag 8 september 2014

Weer aan de wandel

Nu de pijn uit mijn benen begint te trekken (dankzij die steunkousen!) en hardlopen een goedadvies is van de dermatoloog (want dat helpt om de vochtophoping in mijn benen er uit te krijgen), wordt het langzaam, maar wel stilaan, tijd om weer aan het hardlopen te slaan. Maar laat ik het vooral rustig aan doen. Daarom begin ik vandaag nog niet eens met hardlopen maar met wandelen. En misschien een beetje hardlopen er achteraan.

Als doel heb ik vandaag, het bezorgen van ons clubblad "De Korziaan". 
Nu is de stapel al vorige week bij ons gedropt en dit keer niet (meer)  door Wally maar door een "oudere man", weet vrouwlief nog te vertellen, maar door een ingelaste korte vakantie is van bezorgen nog niets terecht gekomen. Dus dat doe ik vandaag dan. En nog wel te voet.

Het is heerlijk weer en het is ook weer heerlijk om te wandelen. Lekker tempootje. En hoewel ik in eerste instantie van plan was om vandaag alvast een deel te bezorgen en morgen de rest doe ik toch maar meteen de hele ronde. In 1 uur en 12 minuten heb ik de boel bezorgd. Ik weet dat ik zo tegen de 5,5km/u wandel en dat betekent dat ik ongeveer 6,5km heb gewandeld. Lekker toch.
Zat zelfs stiekem te denken om da hardloopschoenen te verruilen voor de wandelschoenen, maar ach, laten we dat hardlopen toch nog maar weer een keer proberen.

Maar niet vandaag.....



Geen opmerkingen: