maandag 6 oktober 2014

Energie en gewicht

Elektriciteit:
Stand = 145.844 Verbruik = 60kWh (-4) [8,6kWh/dag]
Het lijkt er wel op alsof het elke dag een kwartier eerder donker wordt, zo snel treedt de duisternis nu al in. Daarom zullen we het de komende weken beslist gaan merken in het elektriciteitsverbruik. Nu valt het nog heel erg mee.

Gas:
Stand = 26.173 Verbruik = 6m³ (-1) [0,9m³/dag]
Het lijkt me dat we de laatste zomerdagen achter de rug hebben. Of anders gezegd, ik verwacht dat vanaf komende week, de cv-ketel meer zal doen dan alleen warm water opwekken om te douchen of af te wassen. Daar heb ik dan ook een andere thermostaat voor die ik alleen nog moet installeren en natuurlijk moet leren om te gebruiken. Het is zo'n slimme thermostaat, wat zo iets betekent dat je nogal slim moet zijn om te weten hoe je zo'n ding moet bedienen. Wordt dus vervolgd.

Gewicht = 85,0kg (+1,2)
Wow! is dat even schrikken. Weer ver over mijn tax. Mijn six-pack begint ook al aardig uit te puilen. De vraag is natuurlijk, hoe ik hier iets aan kan doen met maar heel weinig moeite en gewoon maar blijven door eten. Tot nu toe heeft dat nog niet tot enig resultaat geleid. Wellicht moet ik het anders aanpakken....




Geen opmerkingen: