maandag 13 oktober 2014

Energie en gewicht

Elektriciteit:
Stand = 145.907 Verbruik = 63kWh (+3) [9,0kWh/dag]
Nog slechts 2 weken verwijderd van de schakeling van zomer naar wintertijd en dus veel meer licht verbruik. Nu zijn al veel spaarlampen vervangen door LEDlampen, gelukkig. En die hebben geen last van een opwarmtijd.

Gas:
Stand = 26.185      173 Verbruik = 12m³ (+6) [1,7m³/dag]
Afgelopen woensdag is dan voor het eerst weer de verwarming aan gegaan.
Iets anders dan normaal want ik had de thermostaat van de muur gesloopt in afwachting van de aansluiting van de installatie van een slimme thermostaat. Helaas heb ik daar nog een zogenaamde powerconverter nodig omdat mijn Nefit blijkbaar niet direct op deze thermostaat aan gesloten kan worden. En die is ook nog niet binnen. Misschien morgen pas.
Nu hangt de oude thermostaat aan 2 draadjes los aan de muur. Maar hij doet niet helemaal meer wat hij moet doen, maar schakelt wel de cv-ketel in en uit en dat is het voornaamste.
Volgende week wordt meer herfstweer verwacht. Meer wind, meer nattigheid. Eens zien wat dat teweeg gaat brengen op het gasverbruik.


Gewicht = 83,6kg (-1,4)
Ik eet de laatste tijd eer erg veel en veel tussendoor. Ik lijk wel weer continue uitgehongerd. Dat is niet zo best.Desondanks toch wat in gewicht gezakt.




Geen opmerkingen: