woensdag 15 oktober 2014

Is het nu afgelopen of bijna...

Weer op controle in het Máxima Medisch Centrum in Veldhoven. Weer bij de dermatoloog. Op controle.
De "plekken" zijn duidelijk op de terugweg maar helaas nog steeds niet helemaal genezen. De huidige zalf werkt wel maar het gaat langzaam, erg langzaam. En dan die jeuk, nog steeds. Daarom toch maar een wat sterkere zalf, de zoveelste, 1x per dag, 5 dagen lang en dan 2 dagen overslaan, oftewel door de week en in het weekeinde niet. Ik hoef niet meer terug te komen, tenzij het weer mis gaat. Ik kan gewoon bellen voor een afspraak, hoeft niet via de huisarts. Gelukkig, dat scheelt al weer.
En dan die kweek van 2 weken geleden... Ook niets gevonden, wat zoiets betekent, dat ik geen drager ben van een bacterie.

Vragen?
Ja, mag ik weer zwemmen (alsof ik daar zin in heb,,,)?
Ja....



Geen opmerkingen: