zaterdag 11 oktober 2014

Training - Vrijbuiters

Hoewel het bij vertrek van huis even flink regende is het in het bos "De Sprankel" droog als ik er arriveer. Ik ben weliswaar de laatste maar toch niet te laat.
Aan de training doen vandaag Herman, Germaine, Carla, Dorie Jo en ik mee. De rest wandelt  en die zijn ook met zijn zessen.

Herman doet de training. We dribbelen wat, af en toe met wat hoger tempo, beslist niet te lang en daartussen ook nog de nodige oefeningen. Ondertussen praten we elkaar weer wat bij.
Het bos is goed vochtig en langzamerhand beginnen toch eindelijk wat paddenstoelen de kop op te steken. Maar het voelt nog niet herfstig aan. Ondanks dat er al wel wat bladeren op de grond liggen zijn de bomen nog erg groen. Die zullen toch eerst nog eens moeten verkleuren voordat ze hun blad gaan verliezen. En dat terwijl we al 3 weken in de herfst zitten. Als je uitgaat van de meteorologische herfst, dan zijn we zelfs al anderhalve maand in de herfst. Ik verwacht dat we na de eerste nachtvorsten en wanneer de wind gaat opsteken (het is nu al weer windstil) we dan pas het idee van herfst krijgen. Het lijkt nu erg veel op een stilte voor de storm.

Bij de koffie is Hans er ook. Vanwege zijn verjaardag, morgen, trakteert hij vandaag alvast.
Morgen doet hij ook mee met de halve marathon van Eindhoven. Ik dus niet.
 




Geen opmerkingen: