zaterdag 29 november 2014

Blog Statistieken

Normaal valt hier niet zo veel over te vermelden.
Doorgaans ligt het aantal lezers van mijn blog op gemiddeld 20 per dag. Niet schokkend maar mijn blog is dan ook op de eerste plaats een logboek voor mezelf.
Vandaag valt me echter opeens iets op.
Het aantal pageviews, of zoals de vertaling wil zeggen, het aantal pagina's die vandaag en gisteren zijn bezocht is explosief gestegen in verhouding tot alle voorgaande dagen, weken, maanden.....
In cijfers uitgedrukt: gisteren - 226, vandaag (20:00uur) - 765
Daarbij kan ik ook nog zien van waaruit er gekeken is. Ook dat is verbazend, nl. uit Oekraïne. Wanneer ik de link aanklik kom ik op een facebook pagina uit van een jonge en zeer bevallige dame uit. Helaas zijn de teksten in het Russisch (?) of in ieder geval in die vreemde tekens en dus voor mij totaal onleesbaar.

Belangrijk?
Nou nee, niet bepaald.
Alleen opvallend.
Maakt me wel nieuwsgierig......
Waarom?





Geen opmerkingen: