zaterdag 1 november 2014

GVAC jeugdkamp - pupillen en junioren


Het jaarlijkse pupillen en junioren jeugdkamp in 't Caves in Wintelre mag dit jaar rekenen op wel erg zomers weer. Helaas is collega fotograaf Peter Kramer plotseling verhinderd en wordt mij op het laatste moment nog gevraagd om voor hem in te vallen. Vanwege mijn eigen planning kan ik dat alleen nog de zaterdagmiddag voor vrijmaken.
Een beetje vervelend dat mijn looplens niet meer scherp stelt moet ik het weer met mijn 2 oude lenzen doen waarbij de "standaard" 18-55mm lens wel van zeer abominabele kwaliteit is.


Maar goed.
Zodra ik gearriveerd ben schiet ik eerst een beetje los en dan, met de pupillen mee het bos in waar zij zich vermaken met een paar potjes (dieren) stratego.
Eenmaal terug bij de "kampeerboerderij" is het Ren-Je-Rot spel helaas al voorbij en vermaakt iedereen zich weer op zijn c.q haar eigen manier.
Nog wat plaatjes en de groepsfoto en dan is het weer tijd om naar huis te gaan om de resultaten te bekijken.
 Nou, dat valt niet mee. De hele lage maar felle novemberzon zorgt ervoor dat mooie foto's maken erg lastig is. Erg veel rood en hard licht. Dat wordt veel na-bewerken. Maar uiteindelijk er toch wel wat van weten te maken en deze op het internet gezet.
Men is in ieder geval tevreden en daar draait het om.
De foto's staan hier maar hieronder staan alvast enkele


En nog 2 filmpjes.






Geen opmerkingen: