maandag 17 november 2014

Op 3-maandelijkse controle bij Floor

Zij is de praktijkondersteuner van de huisarts.
Eerst hoe het met me gaat.
Goed, natuurlijk.
Ze ziet in mijn dossier het bezoek aan de dermatoloog in het ziekenhuis.
Vervelend voor mij die eczeem.

Dan de bloeddrukmeting: 138/76 en dat is dus goed, maar omdat ze wat onregelmatigheid bespeurt aan mijn hartslag wil ze toch mijn pols checken. Die blijkt toch stabiel en rustig: 54
En dan ook het gewicht...
Oeioei, de afgelopen week nogal wat moeite gehad met naar de w.c. gaan.
Het valt echter mee. Tenminste, de wijzer-weegschaal geeft 82kg, aan en dat met kleren en schoenen aan. Niet slecht.... Toch ruim 2kg minder dan mijn eigen digitale weegschaal thuis.

Ik mag niet klagen.
Nog wel wat tips waarom ik maar niet minder ga wegen:
Geen of minder koolhydraten, oftewel pasta's en aardappelen.
Ik vraag me wel af wat ik dan wel mag eten. Mijn warme maaltijden bestaan hoofdzakelijk uit pasta's en/of aardappelen. We zullen wel eens zien.....




Geen opmerkingen: