zaterdag 13 december 2014

Vrijbuiterstraining: ook al overgeslagen

Het zit niet mee.
Is de afspraak dat we vanmorgen om 8:00 uur al voor boodschappen weggaan, slaap ik nog als een os. Zo gaat dat. Moet je werken, kun je er niet uit, ben je vrij, ben je al om half 6 klaarwakker. Hoe dan ook, ik moet er toch uit.
Dan is er die rugpijn die nog steeds niet weg is. Tijdens het boodschappen doen wordt het er niet beter op. 2 Uur later weer thuis, eindelijk, zeg maar gerust, en is het mij intussen al lang duidelijk dat er vandaag geen training in zit. Naast de rugpijn komen nog meer ziektesymptomen naar boven. De typische griepgevoel-symptomen. Er zit niets anders op dan vlug weer onder de wol te kruipen. Maar voor alle zekerheid toch even Dorie "appen" over mijn afwezigheid op de training vandaag.

Het is al na 4 uur in de middag als ik opnieuw ontwaak.
Blijkt dat Dorie vandaag ook niet op de training is geweest.
Redelijk opgeknapt behalve de rugpijn. Ik heb nog een nachtje rust voordat we morgen naar Eijsden vertrekken voor de Messcherbergloop. Gelukkig is het "maar" 10km voor ons en dus zonder de beruchte trappen.


Mooi uitgangspunt is, dat de makers van het parkoers ook zijn uitgegaan van een snelheid van 10km/u oftewel 6min/km zoals rechts op het kaartje is te zien. Weten we meteen waar we op uit moeten komen.



Geen opmerkingen: