donderdag 29 januari 2015

Training GVAC - baantraining met 6 minutentest, maar ik ben er niet bij...

Had ik begin deze week trainster Marjolijn al laten weten niet te zullen komen trainen als er sneeuw ligt of als de baan bevroren is, dat blijkt vandaag in beide gevallen niet zo te zijn. Maar laat ik vandaag nou eens verre van 100% fit te zijn. 

Om te beginnen is daar die duizelige hoofdpijn. En dan te bedenken dat ik eigenlijk nooit last van hoofdpijn heb. Dat is alleen het geval van wagen- c.q. reisziekte of overmatig alcohol misbruik. Of dan die ene keer, bijna precies een jaar geleden, door de afkickverschijnselen na het stoppen met medicijnen.
En dat ik er ook nog misselijk bij wordt en mijn onderbenen zwabberig aanvoelen doet me vrezen voor een griep in aankomst. Dat zou niet mogen omdat ik me daar juist tegen heb laten inenten, wat overigens natuurlijk ook niet alles wil zeggen.

Met een dosis paracetamol, wat extra uren slaap overdag en, na het afhalen van vrouwlief van haar werk, nog eens een dikke anderhalf uur slaap, sla ik dan wel de training over maar kan ik toch mijn verschoven dagtaak, nl. voor nachtwerk naar Venlo, uitvoeren.

Jammer voor die 6 minuten test maar ik heb het donkerbruine vermoeden dat ik lager zo scoren dan de vorige keer, maar dat terzijde.


Geen opmerkingen: