maandag 5 januari 2015

Uitlopen op de band

Ik heb niet voor niets een fitness abonnement.
Meteen maar na het werk door naar het Klokgebouw op Strijp-S voor een half uurtje uitlopen op de band à 9km/u en daarna per minuut afbouwen tot 2km/u.
Dan de crosstrainer, maar om de een of andere reden kan ik maar niet aan die dingen wennen. En dan staat er ook nog eens zo'n koude airco wind op mijn bezwete torso te blazen dat ik er na 5 minuten al de brui aan geef. Dan maar verder uitfietsen op standje 6. 25 minuten is genoeg, zo aan mijn totale zweetverlies te meten.
Achteraf lijkt het op veel meer dan alleen maar uitlopen/uitfietsen want eenmaal thuis ben ik toch wel goed vermoeid. Het liefst duik ik meteen onder de wol, ware het niet dat ik vandaag nog vrouwlief van haar werk moet ophalen. En dan wordt het stiekem toch gauw veel later dan ik zelf zou willen....



Geen opmerkingen: