zondag 29 maart 2015

Trimloop - geen trimloop, fitness - geen fitness

Als ik naar buiten kijk zie ik een behoorlijk onstuimig weerbeeld. Het regent en als ik de weer-app op mijn smartphone moet geloven, ook nog met windkracht 5. En dan zouden we vandaag nog voor een laatste trainingsloop naar de GVAC trimlopen gaan. Echter al vrij vroeg krijg ik de Whats-app van Dorie binnen, dat ze naar de fitness gaat i.p.v. GVAC. Ik kan me dat goed voorstellen. Dat kan ik dus ook mooi gaan doen. Binnen trainen op de loopband is ook niet verkeerd.

Verder moet ik vandaag de dienstauto op halen die ik maandagochtend nodig heb. Kan ik ook nog wat werk afronden op kantoor. Op de terug weg kom ik ook langs de fitness. Bingo, 2 vliegen in één klap.
Met het fietsen naar het werk heb ik geluk. Het regent dan wel pijpenstelen maar dankzij de poncho en regenbroek blijft de nattigheid beperkt tot mijn eigen zweet. Die westenwind in mijn rug was dan ook erg welkom. Helaas is dat werken toch wel een stuk meer dan ik heb ingeschat. Inmiddels is het half 2 gepasseerd als ik de computer op kantoor afsluit. Nee, dat wordt toch geen fitness mee. En och, ik moest toch al klaar zijn. Kan ik mooi nog nagenieten van deze eerste onstuimige zondag na de omschakeling van winter- naar zomertijd.



Geen opmerkingen: